Ελλάδα
Σάλος για το διαφημιστικό βίντεο της Θεσσαλονίκης με τον φραπέ και τον μ@λ@@@ – Γιατί ανέλαβε η Πατουλίδου την ευθύνη
Ένα διαφημιστικό βίντεο που έχει ως στόχο να προωθήσει τον τουρισμό στη Θεσσαλονίκη, προκαλεί σφοδρές αντιδράσεις από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Στο βίντεο, το οποίο δημιούργησε ομάδα νέων για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, διαφημίζεται ως σήμα κατατεθέν για την προσέλκυση των τουριστών ο φραπές αλλά και η γνωστή λέξη “μαλ…”.
Στο βίντεο, το οποίο στη συνέχει κατέβηκε, ακουγόταν ο εκφωνητής να λέει, μεταξύ άλλων, ότι αν γνωρίζετε την Ελλάδα, τότε σίγουρα ξέρετε δύο πράγματα: τη λέξη μαλ… και τον φραπέ.
Την ευθύνη ανέλαβε άμεσα η αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, με δήλωσή της την Τετάρτη στον ραδιοφωνικό σταθμό Status 103,7.
Όπως εξήγησε η ίδια, δεν πρόκειται για την κεντρική διαφημιστική καμπάνια της συμπρωτεύουσας, αλλά για ένα βιντεάκι το οποίο “όπως ανέβηκε στα social media, έτσι κατέβηκε”.
“Μια ομάδα εννέα παιδιών ήταν να γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη, γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά. Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό” είπε η κυρία Πατουλίδου στον Status 103,7.
Η αντιπεριφερειάρχης πρόσθεσε ότι το βίντεο πέρασε από όλα τα στάδια έγκρισης μέχρι να δημοσιευτεί, συμπληρώνοντας ότι υλοποιήθηκε μάλιστα σε συνεργασία με την ίδια.
“Έχουμε πει ότι θα κάνουμε reel, υπάρχει μια εμπιστοσύνη, κι αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη, δεν την πετάω σε κανέναν άλλον, ότι μπορεί η πρόεδρος να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει σε συνεργασία με αυτούς που έχουμε αναθέσει να κάνουν κάποια πράγματα, εγώ την έχω λοιπόν την ευθύνη ως Βούλα Πατουλίδου, πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής. Είχα την άδεια από το Διοικητικό Συμβούλιο να ανεβάζουμε τα reel. Άρα, την ευθύνη την έχω εγώ” συνέχισε η κα Πατουλίδου.
Κατά την ίδια πρόκειται για κάτι “μικρό, αυτό που ειλικρινά σας λέω φεύγει σαν καταρράκτης, σα νερό, το ‘μ@λ@κ@ς’, που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ. Για την δική μου αισθητική. Δεν είναι σποτ είναι ένα reel, ανεβαίνει, κατεβαίνει, προχωράμε, δεν είναι η κεντρική διαφημιστική καμπάνια της Θεσσαλονίκης”. Ήταν “μια αστοχία για το τώρα, μπορεί μετά από δύο χρόνια να είναι το καλύτερο” κατέληξε η ίδια.
thetoc.gr
-
Ελλάδα24 ώρες ago
Σχολεία: Έρχονται ψηφιακά μαθήματα-Αλλάζουν τα πάντα από Σεπτέμβριο
-
Ατζέντα21 ώρες ago
Μόνα Λίζα: Λύθηκε το μυστήριο του διασημότερου πίνακα όλων των εποχών
-
Επικαιρότητα20 ώρες ago
Λαμία: Αποκάλυψη – βόμβα για την περίεργη φωτιά στο εργοστάσιο – Ο ΕΦΕΤ θα έκανε έλεγχο σήμερα
-
Υγεία20 ώρες ago
“Αγία Σοφία”: Κλείνουν τα τακτικά χειρουργεία στο νοσοκομείο Παίδων
-
Ελλάδα24 ώρες ago
Πουλήθηκε το σπίτι της Πισπιρίγκου στην Πάτρα-Ποιος το αγόρασε και πόσο
-
Κόσμος17 ώρες ago
Ιταλία: Δολοφόνησε το νεογέννητο μωρό της μέσα σε κρουαζιερόπλοιο και το έκρυψε στην καμπίνα
-
Κοινωνία20 ώρες ago
Τεστ προσωπικότητας: Αυτό που βλέπετε πρώτα στην εικόνα αποκαλύπτει εάν είστε λογικοί ή συναισθηματικοί
-
Ελλάδα18 ώρες ago
Ο Γιώργος Μαζωνάκης διαψεύδει τη διάρρηξη στο σπίτι του