EDITOR
Metaverse: πριν «πεινάσει» κατοχυρώνει η ΝΙΚΕ τα εμπορικά της σήματα και σειρά προϊόντων
Η Nike κατέθεσε αίτηση για την κατοχύρωση των ψηφιακών brands της στο Metaverse, συμπεριλαμβανομένων προϊόντων που κυμαίνονται από υποδήματα, ρούχα και αθλητικές τσάντες μέχρι έργα τέχνη, παιχνίδια και αξεσουάρ.
Συγκεκριμένα, η εταιρεία αθλητικών ειδών πρόσφατα έκανε τέσσερις επιμέρους αιτήσεις στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ για να προστατεύσει το σύμβολο του brand του σε κατηγορίες εικονικών προϊόντων που μπορούν να μεταφορτωθούν και σχετικές υπηρεσίες για καταστήματα λιανικής πώλησης και ψυχαγωγίας.
Το διάσημο σλόγκαν “Just Do It” και το λογότυπο “Swoosh” της εταιρείας ήταν δύο από τις αιτήσεις που κατατέθηκαν συνολικά.
Επιπλέον, η Nike δημιουργεί δύο θέσεις σχεδιαστών εικονικού υλικού, οι οποίοι θα διαδραματίσουν βασικό και καθοριστικό ρόλο στον επαναπροσδιορισμό του ψηφιακού κόσμου της εταιρείας, εισάγοντάς την στο metaverse και αυξάνοντας τις ποικίλες δυνατότητες της. Αυτά τα αιτήματα υποδηλώνουν την πιθανότητα ότι η εταιρεία σχεδιάζει είτε να πουλήσει τα προϊόντα της ως εικονικά αγαθά ή μη-φθαρτά κουπόνια (NFTs) είτε προσπαθεί να προστατεύσει τα προϊόντα της από το να γίνουν NFTs.
E-Commerce News / InfoCom
-
Ελλάδα24 ώρες ago
Μεγάλη Τετάρτη: Σήμερα το Μέγα Ευχέλαιο και η Ακολουθία του Νιπτήρος
-
Ελλάδα21 ώρες ago
Τράπεζες: Πότε κλείνουν για Πάσχα-Πότε ανοίγουν
-
Ελλάδα20 ώρες ago
Πάσχα: Ποιο το ωράριο των σούπερ μάρκετ
-
Ελλάδα16 ώρες ago
Τραγωδία στην Κρήτη – Νεκρή η 44χρονη που κατέρρευσε μπροστά στον 7χρονο γιο της
-
Επικαιρότητα23 ώρες ago
Τραγωδία στην Κίνα: 19 νεκροί από κατάρρευση αυτοκινητόδρομου
-
Καιρός21 ώρες ago
Καιρός: Πάσχα με συννεφιά, βροχές και καταιγίδες – Αναλυτικά η πρόγνωση για τις επόμενες ημέρες
-
Άρθρα22 ώρες ago
2ο Διεθνές Νεανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος Κορίνθου: Δείτε το πρόγραμμα εκδηλώσεων
-
Κόσμος21 ώρες ago
Μεξικό: Τους βγήκε «ξινό» το επιδόρπιο στη γαμήλια δεξίωση