Connect with us

ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ

Μοίρας, πρόεδρος Διώρυγας “Περίανδρος”: Όπως βρήκαν υπαλλήλους στα γραφεία της Αθήνας, έτσι να βρουν 79 εργαζόμενους στη Διώρυγα”

Published

on

Ο Θύμιος Τσαρμπός μίλησε με τον Πρόεδρο του Σωματείου Ένωση Φίλων Διώρυγας Κορίνθου “Περίανδρος”, Κώστα Μοίρα, στο My Radio 89.6 σχετικά με μια επιστολή που έστειλε το Σωματείο σε όλα τα κόμματα, παρουσιάζοντας την πραγματική εικόνα της Διώρυγας.

“Στείλαμε επιστολή με τα προβλήματα σε όλα τα κόμματα της Βουλής”

“Για την επιστολή δεν επιλέξαμε κάποιο συγκεκριμένο κόμμα, αυτό που θέλουμε ήταν να κοινοποιήσουμε τα διαχρονικά προβλήματα που υπάρχουν στη Διώρυγα (να τονίσω ότι έχουμε στείλει και στο παρελθόν και άλλες επιστολές, αλλά δεν μας ακούει κανείς). Ενημερώσαμε τα κόμματα της Βουλής και τους τοπικούς Βουλευτές. Αυτό το έργο των 32 εκ. ευρώ δεν είναι άνευ πρακτικής σημασίας γιατί δεν μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι θα έχουμε καταπτώσεις και αυτό δεν το λέμε εμείς. Αυτό έχει ειπωθεί από τον καθηγητή Μετσοβίου, Πίπα, που είχε μελετήσει πολύ καλά τη Διώρυγα και είχε τονίσει (όπως και σημερινοί επιστήμονες) ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι οι συνεχείς καταπτώσεις. Λόγω δομής της Διώρυγας, η μόνη λύση είναι ο καθαρισμός των πρανών”.

“Το ναυπηγείο είναι απαξιωμένο”

“Δεν υπάρχει πια ούτε προσωπικό αλλά ούτε εμπειρία (ειδικότητες που απαιτούνται). Παλαιότερα, στη Διώρυγα υπήρχαν συνεργεία που έριχναν ελεγχόμενα το χώμα των πρανών, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν τέτοια συνεργεία. Άρα, επιβαρύνεται συνεχώς η Διώρυγα. Θα σας πω, ότι η Διώρυγα έχει ένα ναυπηγείο που είναι πλήρως απαξιωμένο, τα πλωτά δεν συντηρούνται πλέον στο ναυπηγείο. Επίσης, τα σκάφη πηγαίνουν για περιορισμένη επισκευή σε εξωτερικούς συνεργάτες, αφού δεν λειτουργεί το ναυπηγείο”.

“Η Διώρυγα χρειάζεται 79 εργαζόμενους”

Έχουμε μελετήσει και χρειαζόμαστε 21 ειδικότητες και 79 εργαζόμενους. Όπως λοιπόν βρέθηκαν οι εργαζόμενοι της Διώρυγας στα γραφεία της Αθήνας, μπορούν να βρεθούν και οι τεχνίτες στη Διώρυγα.

Επίσης, το πρόβλημα πολλαπλασιάστηκε με τη γέφυρα λυμάτων και έφερε μεγαλύτερη επιβάρυνση. Μιλάμε για μια κακοτεχνία και με λίγα λόγια δεν έπρεπε να γίνει αυτή η εγκατάσταση εκεί που έγινε και αυτό το είχαμε πει στο παρελθόν και προειδοποιούσαμε, ότι θα συμβεί ζημιά σε εκείνο το σημείο. Η κακοτεχνία αφορούσε διαρροή από τους σωλήνες των λυμάτων, οι οποίες εμπόδιζαν τα πρανή”.  

Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο βίντεο που ακολουθεί:

“Μας “πόνεσε” αυτό που έγινε με τη βυθιζόμενη γέφυρα Καλαμακίου και δεν μας πόνεσε με τα 32 εκ. ευρώ;”

“Η πρόταση του Σωματείου μας είναι, ότι θα πρέπει να υπάρχει μια σταθερή διοίκηση (που πρέπει να συμμετέχει το κράτος εννοείται, θα είναι δηλαδή “ο ιδιοκτήτης” και ο ιδιώτης θα μπορεί την λειτουργήσει με σχέδιο) για πολλά χρόνια και να έχει στρατηγικό σχέδιο, ώστε να μπορεί να υλοποιήσει. Πρέπει να είναι σταθερές οι διοικήσεις και όχι να αλλάζουν κάθε 3 χρόνια. Πρέπει να υπάρχει κοινό σχέδιο τουλάχιστον 10ετίας που θα έχει μελετηθεί και συζητηθεί από ανθρώπους που ξέρουν και όχι από τεχνοκράτες που έρχονται από τα πανεπιστήμια και δεν ξέρουν περί τίνος πρόκειται. Η Διώρυγα είναι περίπλοκο έργο και οι μεταφορές αλλάζουν πια με τα χρόνια.

“Η Διώρυγα τις καλές εποχές έκανε τζίρο 4 εκ. ευρώ τον χρόνο, τώρα ούτε αυτά τα φθάνει!!”

 

Continue Reading




Δημοφιλέστερα

2741076901 | info@mypressnet.gr


Copyright © 2022.Powered by Mindlabz