Connect with us

EDITOR

Metaverse: πριν «πεινάσει» κατοχυρώνει η ΝΙΚΕ τα εμπορικά της σήματα και σειρά προϊόντων

Published

on

Η Nike κατέθεσε αίτηση για την κατοχύρωση των ψηφιακών brands της στο Metaverse, συμπεριλαμβανομένων προϊόντων που κυμαίνονται από υποδήματα, ρούχα και αθλητικές τσάντες μέχρι έργα τέχνη, παιχνίδια και αξεσουάρ.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία αθλητικών ειδών πρόσφατα έκανε τέσσερις επιμέρους αιτήσεις στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ για να προστατεύσει το σύμβολο του brand του σε κατηγορίες εικονικών προϊόντων που μπορούν να μεταφορτωθούν και σχετικές υπηρεσίες για καταστήματα λιανικής πώλησης και ψυχαγωγίας.

Το διάσημο σλόγκαν “Just Do It” και το λογότυπο “Swoosh” της εταιρείας ήταν δύο από τις αιτήσεις που κατατέθηκαν συνολικά.

Επιπλέον, η Nike δημιουργεί δύο θέσεις σχεδιαστών εικονικού υλικού, οι οποίοι θα διαδραματίσουν βασικό και καθοριστικό ρόλο στον επαναπροσδιορισμό του ψηφιακού κόσμου της εταιρείας, εισάγοντάς την στο metaverse και αυξάνοντας τις ποικίλες δυνατότητες της. Αυτά τα αιτήματα υποδηλώνουν την πιθανότητα ότι η εταιρεία σχεδιάζει είτε να πουλήσει τα προϊόντα της ως εικονικά αγαθά ή μη-φθαρτά κουπόνια (NFTs) είτε προσπαθεί να προστατεύσει τα προϊόντα της από το να γίνουν NFTs.

E-Commerce News / InfoCom

Continue Reading




Δημοφιλέστερα

2741076901 | info@mypressnet.gr


Copyright © 2022.Powered by Mindlabz