Αλλαγές στο Facebook: Η γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζει να προσθέτει νέες λειτουργίες, με σκοπό να προστατεύσει τους χρήστες

Νέες αλλαγές ετοιμάζει το Facebook για τους χρήστες που κοινοποιούν άρθρα, προκειμένου να αντιμετωπίσει την παραπληροφόρηση. Να θυμίσουμε ότι το Twitter είχε αγοράσει την υπηρεσία ειδήσεων scroll, για να μπορέσει να περιορίσει τα fake news.

Συγκεκριμένα, η γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης προειδοποιεί τους χρήστες, όταν αυτοί επιθυμούν να κάνουν «share» ένα άρθρο. Ο λόγος της νέας αλλαγής είναι προκειμένου να περιοριστεί η παραπληροφόρηση.

H νέα λειτουργία του Facebook

Στο Twitter, υπάρχει μία ειδική υπενθύμιση, που σου λέει ότι θα πρέπει να έχεις διαβάσει ένα «post», προτού το μοιραστείς με άλλους.

Το Facebook δοκιμάζει ένα παρόμοιο χαρακτηριστικό, όπου μία υπενθύμιση εμφανίζεται στην οθόνη, όταν κάποιος πάει να μοιραστεί ένα post, χωρίς να έχει μπει στον κόπο να το ανοίξει και να το διαβάσει πρώτα. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα υπάρχει κάποια απαγόρευση στη δημοσίευση, θα υπάρχει απλά και μόνο μία υπενθύμιση για να ξέρεις τι ανεβάζεις.

Οι νέοι κανόνες

Συγκεκριμένα, αν κάποιος επιχειρήσει να μοιραστεί ένα άρθρο στο Facebook, το οποίο δεν έχει διαβάσει ο ίδιος, θα εμφανιστεί μία ειδοποίηση η οποία θα τον προτρέπει πρώτα να το διαβάσει και αφού συμφωνεί με το περιεχόμενο να κάνει την κοινοποίηση. Σημειώνεται πως η διαδικασία αυτή δεν είναι υποχρεωτική, άρα ο χρήστης μπορεί να κάνει το «share» του ακόμη και αν δεν διαβάσει τελικά το άρθρο.

Η απόφαση για την ειδοποίηση αυτή ελήφθη από την πλατφόρμα, σε μια προσπάθεια να μπει τέλος στις αναληθείς ή τροποποιημένες πληροφορίες, αφού πολύ συχνά οι χρήστες κοινοποιούν αναρτήσεις , κρίνοντας μόνο από τον τίτλο και όχι από το περιεχόμενο.

«Από σήμερα, δοκιμάζουμε ένα τρόπο για να προωθήσουμε μια πιο ενημερωμένη κοινοποίηση άρθρων. Εάν πρόκειται να μοιραστείτε ένα άρθρο ειδήσεων που δεν έχετε ανοίξει, θα σας προτείνουμε να το ανοίξετε και να το διαβάσετε, πριν το μοιραστείτε με άλλους», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ενημέρωση του Facebook.

Πηγή: in.gr