πολιτικη
Όταν ο Κώστας Κόλλιας κατάγγελλε την μαφία του χαλκού
Με δελτίο Τύπου που έστειλε ο βουλευτής της ΝΔ Κώστας Κόλλιας ενημερώνει για τις ερωτήσεις που έχει καταθέσει για το ζήτημα των κλοπών σιδηροδρομικού υλικού, ένα φαινόμενο που συνδέεται σε ένα βαθμό και με την τραγωδία στα Τέμπη.
Σε τέσσερις Ερωτήσεις που είχε καταθέσει, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ήδη από το 2010, ο Κωνσταντίνος Κόλλιας, Βουλευτής Νέας Δημοκρατίας Κορινθίας, αναφέρθηκε ουκ ολίγες φορές στo ζήτημα της ανεπαρκούς λειτουργίας του Προαστιακού Σιδηροδρόμου του τμήματος ΣΚΑ-ΚΙΑΤΟ, καθώς και στο φαινόμενο των εκτεταμένων κλοπών και λεηλασιών που σημειώνονται μέχρι και σήμερα εις βάρος του σιδηροδρομικού δικτύου, των εγκαταστάσεων του Προαστιακού αλλά και ευρύτερα στις λοιπές δημόσιες και ιδιωτικές υποδομές.
Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Κόλλιας, στις Ερωτήσεις που είχε απευθύνει στο παρελθόν προς τα συναρμόδια Υπουργεία, έκανε επανειλημμένως λόγο για ελλιπείς υποδομές, κλοπές και λεηλασίες στους σιδηροδρομικούς σταθμούς, στη ΔΕΗ και σε αγροτικές εγκαταστάσεις, φθορές εξοπλισμού αλλά και για ανεπαρκή μέτρα φύλαξης και συντήρησης του δικτύου και των σταθμών.
Στο ίδιο πλαίσιο, ζητούσε την ανάληψη νομοθετικών πρωτοβουλιών και εξειδικευμένων δράσεων, τη διενέργεια προληπτικών και κατασταλτικών ελέγχων για τη διαπίστωση κάθε παραβατικής συμπεριφοράς καθώς και την εκπόνηση στοχευμένων σχεδίων, λαμβάνοντας υπόψη τα σημεία, το χρόνο, τη συχνότητα τέλεσης και τις λοιπές συνθήκες διάπραξης των αδικημάτων αυτών.
Αξίζει να σημειωθεί, μάλιστα, ότι μεγάλος τηλεοπτικός σταθμός, πανελλαδικής εμβέλειας, ανέδειξε χθες το θέμα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, θέτοντας στο επίκεντρο της έρευνάς του τις τέσσερις αυτές Ερωτήσεις του Βουλευτή Κορινθίας.
Με αφορμή το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών, τα διαχρονικά προβλήματα που μαστίζουν το σιδηροδρομικό δίκτυο ήρθαν και πάλι στην επιφάνεια, με τον κ. Κόλλια να δηλώνει τα εξής:
«Στον απόηχο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών, έρχονται και πάλι στο φως οι χρόνιες στρεβλώσεις και παθογένειες του σιδηροδρομικού συστήματος. Είναι αναγκαίο όσο ποτέ να ληφθούν οι απαραίτητες νομοθετικές πρωτοβουλίες για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στους πολίτες και την επανεκκίνηση των δρομολογίων των τρένων με όρους απόλυτης ασφάλειας.
Ένα ακόμα σημαντικό ζήτημα στο οποίο έχω κατ’ επανάληψη αναφερθεί στο παρελθόν είναι η έξαρση της εγκληματικότητας στο σιδηροδρομικό δίκτυο και, συγκεκριμένα, στον τόπο μου, στον Προαστιακό της Κορίνθου, στη ΔΕΗ καθώς και σε αγροτικές εγκαταστάσεις, όπου εκδηλώνονται, όλα αυτά τα χρόνια, πολλαπλά περιστατικά παραβατικότητας.
Έχω καταθέσει στο παρελθόν τέσσερις Ερωτήσεις, στις οποίες ζητώ την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου και την υιοθέτηση μέτρων που θα αποτρέψουν όλα αυτά τα φαινόμενα. Ευελπιστώ η κατάσταση αυτή να αλλάξει προς το καλύτερο και οι σιδηρόδρομοί μας να καταστούν, από εδώ και στο εξής, ένα αξιοπρεπές, αξιόπιστο και ασφαλές μέσο μαζικής μεταφοράς, ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
-
Αθλητισμός14 ώρες ago
Κωνσταντίνος Τζολάκης: Αποθέωση για τον «σούπερμαν» του Ολυμπιακού
-
Κόσμος14 ώρες ago
Μεταλλικό «σκουπίδι» από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό διαπέρασε τριώροφο σπίτι – «Σταθήκαμε τυχεροί»
-
Ελλάδα14 ώρες ago
Εορτολόγιο 19 Απριλίου: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
-
Ελλάδα14 ώρες ago
Κρήτη: Η επίσημη απάντηση για το παξιμάδι βίδας μέσα στη σαλάτα των φοιτητών
-
Πολιτισμός7 ώρες ago
Η Χάρις Αλεξίου σε billboard στην Times Square της Νέας Υόρκης
-
Κόσμος7 ώρες ago
Ιταλία: 30 τραυματίες μετά από πρόσκρουση φέρι μποτ στην προβλήτα του λιμανιού της Νάπολης
-
Καιρός10 ώρες ago
Κακοκαιρία: Στη Θεσσαλία ο Κικίλιας – Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης από την ΕΜΥ, στο κόκκινο έξι περιοχές
-
Ελλάδα6 ώρες ago
Η Μαρίνα Σάττι τραγουδά για πρώτη φορά live το «Ζάρι»