Connect with us

Κορινθία

Ντοκιμαντέρ για την Κορινθία από μαθητές δημοτικού – τα 25 τοπόσημα

Published

on

Παίζω και μαθαίνω: αυτή την βασική παιδαγωγική αρχή έκαναν πράξη οι μαθητές ενός ιδιωτικού δημοτικού σχολείου στην Κόρινθο, οι οποίοι παρουσίασαν τους αρχαιολογικούς χώρους, τα κάστρα, τα μοναστήρια και τις λίμνες της Κορινθίας, μέσα από μία σειρά δράσεων που αναδεικνύουν την ιστορία και τον πολιτισμό του νομού μας.

 

Η πρώτη δράση ήταν μια πρωτότυπη ιδέα στην οποία οι μαθητές σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς τους έγιναν πρεσβευτές του τόπου τους. Πώς;

Με την δημιουργία ενός ντοκιμαντέρ μικρού μήκους και με τίτλο «Mέσα από την Ιστορία, γνώρισε την Κορινθία» μας σύστησαν 25 τοπόσημα της Κορινθίας: αρχαιολογικούς χώρους, μοναστήρια, κάστρα και λίμνες.

 

Στο όμορφό τους ταξίδι, σας προσκαλούν να επισκεφθείτε και να γνωρίσετε τα ακόλουθα μέρη:

 

  1. Αρχαιολογικός χώρος Ηραίου Περαχώρας
  2. Αρχαία Κόρινθος
  3. Αρχαία Νεμέα
  4. Αρχαιολογικός χώρος Κεγχρεών
  5. Αρχαιολογικός χώρος Κλεωνών
  6. Αρχαία Σικυώνα – Βασιλικό
  7. Αρχαία Στυμφαλία
  8. Αρχαία Φενεός
  9. Aρχαιολογικός χώρος Iσθμού
  10. Αρχαιολογικός χώρος Τενέας
  11. Αρχαιολογικός χώρος Αγίων Θεοδώρων
  12. Κάστρο Ακροκορίνθου
  13. Αγγελόκαστρο
  14. Κάστρο Αγιονορίου
  15. Κάστρο Μουντ Εσκουβέ
  16. Κάστρο Φωκά, Ιερά Μονή Ζωοδόχου Πηγής (Ξυλόκαστρο)
  17. Ιερά Μονή Αγίου Βλασίου (Ξυλόκαστρο)
  18. Ιερά Μονή Παναγίας Φανερωμένης Χιλιομοδίου
  19. Ιερά Μονή Τιμίου Σταυρού Χιλιομοδίου
  20. Ιερά Μονή Αγίου Αθανασίου Πουλίτσας
  21. Ιερά Μονή Κοιμήσεως Θεοτόκου Λεχόβης (Κρυονέρι)
  22. Ιερά Μονή Οσίου Παταπίου (Λουτράκι)
  23. Παναγία των Βράχων (Κάτω Ταρσός Κορινθίας)
  24. Λίμνη Στυμφαλία
  25. Λίμνη Δόξα.

 

Στην δεύτερη δράση του, οι μαθητές σε συνεργασία με την καθηγήτρια Πληροφορικής αξιοποίησαν τα δεδομένα που συνέλεξαν για τη δημιουργία ενός διαδραστικού χάρτη, πάνω στον οποίο τοποθέτησαν τα 25 αυτά μνημεία.

 

Επιπλέον, δημιουργήθηκε ένα quiz γνώσεων βασισμένο στο γνωστό παιχνίδι «Γίνε εκατομμυριούχος» κι αξιοποιήθηκε η αντίστοιχη εφαρμογή. Οι μαθητές κατέθεσαν ερωτήματα σε σχέση με το μέρος που ανέλαβαν με 4 επιλογές απάντησης (1 σωστή – 3 λανθασμένες). Οι ερωτήσεις κωδικοποιήθηκαν και τοποθετήθηκαν στο πρόγραμμα με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού τους, ώστε να είναι διαθέσιμη προς χρήση στο ευρύ κοινό.

 

Τέλος, στο μάθημα των Εικαστικών, οι μαθητές σε συνεργασία με τον καθηγητή Εικαστικών κατασκεύασαν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι τύπου «φιδάκι» με κάρτες ερωτήσεων. Υπάρχει η δυνατότητα συμμετοχής για 2-4 παίκτες και με τη ρίψη ζαριού, ο κάθε παίκτης έχει το δικαίωμα αφού απαντήσει σε σωστή ερώτηση να προχωρήσει στα κουτάκια μέχρι να φτάσει στον τερματισμό.

 

Επιμέλεια δράσης:

 

Γκούμας Σταμάτιος – Δάσκαλος

 

Μαυραγάνη Ειρήνη – Δασκάλα

 

Πυργάκη Γιούλα – Καθηγήτρια Πληροφορικής

 

Κουλιφέτης Περικλής – Καθηγητής Εικαστικών

 

Αλεξάνδρου Φωτεινή – Δασκάλα

Continue Reading




Δημοφιλέστερα

2741076901 | info@mypressnet.gr


Copyright © 2022.Powered by Mindlabz