Connect with us

Ελλάδα

Κακιά Σκάλα: Ακατάλληλo το τούνελ που ενώνει την Αθήνα με την Κόρινθο

Published

on

  • Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ των τηλεοπτικών καναλιών, οι εικόνες που έρχονται στη δημοσιότητα από το κέντρο διαχείρισης της σήραγγας στην Κακιά Σκάλα είναι τουλάχιστον αποκαρδιωτικές.

Οι πόρτες είναι ανοιχτές και στο εσωτερικό έχει λεηλατηθεί όλος ο ηλεκτρικός και μηχανικός εξοπλισμός. Υπολογίζεται πως ο ΟΣΕ χάνει πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο από τους κυνηγούς μετάλλων.

Η εικόνα στη σιδηροδρομική γραμμή που ενώνει την Αθήνα με την Κόρινθο είναι απογοητευτική… Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν πως μέσα στη σήραγγα της Κακιάς Σκάλας δεν υπάρχει εξαερισμός, πυρασφάλεια και φωτισμός.

Επίσης, μέσα στη σήραγγα το τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης δεν λειτουργεί, αφού έχουν κόψει το καλώδιο. Ταυτόχρονα, οι υπερσύγχρονες κεραίες GSM-R που έχουν τοποθετηθεί στο σημείο δεν λειτούργησαν ποτέ.

Οι κυνηγοί μετάλλων έφτασαν στο σημείο να σηκώσουν τις πλάκες στην Κακιά Σκάλα για να ξηλώσουν τα καλώδια σε ακτίνα αρκετών χιλιομέτρων.

Άξιο αναφοράς είναι πως μέλη από τις συμμορίες του χαλκού μπαίνουν ακόμα και με ΙΧ στις ράγες για να κλέψουν και, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN, πριν από λίγο καιρό αμαξοστοιχία σταμάτησε την τελευταία στιγμή και δεν συγκρούστηκε με το αυτοκίνητο που ήταν γεμάτο χαλκό.

«Μέχρι το 2009 οι σήραγγες και όλο το κομμάτι από Κόρινθο μέχρι Λιόσια της τηλεδιοίκησης δούλευε κανονικά, ήταν ένα σύστημα άρτιο. Μετά κατέρρευσε σιγά – σιγά. Και ειδικά από το 2012 έως το 2014 να λεηλατηθεί από κυνηγούς μετάλλων και διαφόρων άλλων» είπε στο OPEN ο εργαζόμενος στον ΟΣΕ Ανδρέας Λεχουρίτης.

Σύμφωνα με τον ίδιο «αυτή τη στιγμή που δεν υπάρχει εντός των σηράγγων το κέντρο ελέγχου δεν υπάρχει ρεύμα, οπότε δεν λειτουργεί κάτι». Οσο για την παραλίγο σύγκρουση, ο κ. Λεχουρίτης λέει πως ο μηχανοδηγός είδε από μόνος του το αυτοκίνητο και σταμάτησε!

 

πηγή

Continue Reading




Δημοφιλέστερα

2741076901 | info@mypressnet.gr


Copyright © 2022.Powered by Mindlabz