Connect with us

Ελλάδα

Ζέτα Μακρυπούλια: “Κράξιμο” στο Twitter – “Έκανε την καλύτερη διαφήμιση στη Sky Express”

Published

on

Viral έγινε η “καταγγελία” της Ζέτας Μακρυπούλια, η οποία έχασε πτήση της Sky Express προς Σάμο λόγω δικής της καθυστέρησης.

Η παρουσιάστρια και ηθοποιός εκνευρίστηκε που έχασε την πτήση, όμως φαίνεται πως θύμωσε περισσότερο που οι υπάλληλοι της εταιρείας δεν τη διευκόλυναν, βάζοντάς τη στο αεροπλάνο παρά την καθυστέρηση.

Έτσι ανήρτησε ένα βίντεο στα social media, περιγράφοντας τους followers της το περιστατικό, με ειρωνικά σχόλια προς τη Sky Express.

Αρχικά λέει: “Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η Sky Express στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω”.

“Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω “ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1′ να μην το έχω κι αυτό στο νου μου”. Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν”, σημειώνει η ηθοποιός σε έξαλλη κατάσταση.

Όταν κατευθύνθηκε προς το μέρος τους για να ζητήσει βοήθεια, εκείνες φρόντισαν απλά να την ενημερώσουν ότι εφόσον έχασε την πτήση της, δεν υπάρχει άλλη λύση.

“Λέω “παρακαλώ για τη Σάμο;”. Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20′ πριν”, λέω “μα είμαι 20′ πριν εδώ”. “Όχι, είναι και 43′ μου απαντούν, έχετε αργήσει 3′ ολόκληρα λεπτά”. Λέω “κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα”. Μου απαντούν λοιπόν, ότι “δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση”. Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ”, εξηγεί.

“Πηγαίνω πάνω, ήταν μια ευγενέστατη κυρία, δεν μπορώ αν πω, η οποία όχι μόνο με ενημέρωσε ότι δεν υπάρχει άλλη πτήση, όχι μόνο δεν κάνουν πια ανακοινώσεις, δεν επιστρέφουν και τα χρήματα του εισιτηρίου“, περιγράφει.

Τέλος, θέλησε να θέσει δύο απορίες στο κοινό της, ενώ εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για την πτήση. “Κάνω λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί πουθενά αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο.

Η Sky Express όχι, δεν τα κάνει αυτά. Μπήκα λίγο στο site, έψαξα κι είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Οπότε έχω κάνα δύο απορίες που θέλω να μου λύσετε. Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια, σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στη Sky Express. Γιατί άλλα last call τα άκουγα, όσο καθόμουν στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη από αυτό που μου είχε συμβεί. Δεύτερη απορία. Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ ο πελάτης σας να ενημερωθώ;”, είπε κλείνοντας.

Από την πλευρά της, η Sky Express απαντούν μέσω ΜΜΕ σχετικά με όσα είπε η Ζέτα Μακρυπούλια: “Kαθημερινά οι άνθρωποι μας εφαρμόζουν με συνέπεια και υπευθυνότητα όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες ώστε να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας των επιβατών μας, τόσο στο έδαφος όσο και στην πτήση”.

Είναι προφανές ότι η Ζέτα Μακρυπούλια άργησε να κάνει το check-in και να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο, όμως θέλησε να κοινοποιήσει το περιστατικό προσδοκώντας σε κύμα συμπαράστασης από τους followers της.

Κάτι τέτοιο, όμως, δεν φαίνεται να το κατάφερε, αφού οι χρήστες του Twitter τάχθηκαν με το μέρος της αεροπορικής εταιρείες και σχολίαζαν πως η παρουσιάστρια φταίει που έχασε την πτήση, λόγω αργοπορίας της, αλλά και αδιαφορίας, αφού… επέλεξε να πάει στην τουαλέτα.

 

Continue Reading




Δημοφιλέστερα

2741076901 | info@mypressnet.gr


Copyright © 2022.Powered by Mindlabz