Connect with us

Ζωή

Ν.Κορέα: εταιρείες προτιμούν χαρακτήρες τεχνητής νοημοσύνης για επικοινωνία με το κοινό

Published

on

Είναι πράγματι μια νέα εποχή όπου τα εικονικά ανθρώπινα όντα εισέρχονται στη βιομηχανία της επικοινωνίας με τα σαγηνευτικά γραφικά τους, κερδίζουν τεράστια δημοτικότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ εμφανίζονται σε διαφημίσεις και εξώφυλλα περιοδικών. Ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρειών και κυβερνητικών υπηρεσιών της Νότιας Κορέας παρουσιάζει πλέον τους δικούς του χαρακτήρες τεχνητής νοημοσύνης.

Η Korea Trade Promotion Corp. ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι δημιούργησε παρουσιάστρια τεχνητής νοημοσύνης με το όνομα RAMI για να μεταδίδει διεθνείς ειδήσεις στο YouTube.

Η Smilegate εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών κυκλοφόρησε επίσης εικονική καλλιτέχνη με το όνομα Han Yoo-ah, η οποία είναι πρωταγωνίστρια του παιχνιδιού «Focus On You» που κυκλοφόρησε το 2019. Αφού υποβλήθηκε σε αναβάθμιση πέρυσι, η Han έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής στους θαυμαστές, οι οποίοι επαίνεσαν τα ρεαλιστικά χαρακτηριστικά της και έχει πλέον περισσότερους από 10.000 ακόλουθους στο Instagram. Τόση μεγάλη η δημοτικότητα της Han που στις 14 Φεβρουαρίου, η Smilegate ανακοίνωσε ότι το εικονικό τους αστέρι υπέγραψε με τη θυγατρική εταιρεία της YG Entertainment, YG Kplus. Πλέον η Han σχεδιάζει να εργαστεί σε εκπομπές, YouTube, παραστάσεις και διαφημίσεις. Επίσης η Han Yoo-Ah θα εκπροσωπηθεί ως εικονικός καλλιτέχνης στη βιομηχανία του metaverse ενώ αναμένεται και συνεργασία με τα YG idol group

Η Samsung Electronics συνεργάστηκε με την εταιρεία πληροφοριακών συστημάτων CJ Olive Networks το 2020 για να αναπτύξει τον NEON, έναν εικονικό χαρακτήρα που μπορεί να αλληλεπιδρά με ανθρώπινους χρήστες. Πέρυσι, η εταιρεία γραφικών τεχνητής νοημοσύνης Pulse9 παρουσίασε για πρώτη φορά ένα εικονικό γκρουπ κοριτσιών της K-pop, τις “Eternity”. Ένα από τα 11 μέλη του κυκλοφόρησε σόλο τραγούδι.

Φέτος και η LG Electronics κυκλοφόρησε την εικονική influencer Reah Keem και σχεδιάζει να τη βοηθήσει στο ντεμπούτο της στη μουσική βιομηχανία. Επίσης η εταιρεία ασφαλειών Shinhan Life έχει επιλέξει να διαφημίζει τις υπηρεσίες της με την εικονική influencer, τη Rozy, η οποία έχει προσελκύσει έντονο ενδιαφέρον.

Αν μη τι άλλο είναι φανερό πως η 4η βιομηχανική επανάσταση είναι εδώ, οι μηχανές χαρακτηρίζονται από ευφυΐα, αποκτούν μορφή και μπαίνουν δυναμικά στην αγορά εργασίας! Ποιες είναι οι σκέψεις σας για αυτό;

με πληροφορίες από: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

Δημοφιλέστερα