Η διαφήμιση δημιουργήθηκε από την φαρμακευτική εταιρία DocMorris και έχει ήδη συγκεντρώσει περισσότερες από 7 εκατομμύρια προβολές στο YouTube.
Το δίλεπτο κλιπ απεικονίζει έναν ηλικιωμένο άνδρα, ο οποίος ξυπνάει νωρίς κάθε πρωί και με αφοσίωση σηκώνει βάρη μέσα και έξω από το σπίτι του, αδιαφορώντας για τις δύσκολες καιρικές συνθήκες και τις επικριτικές ματιές των γειτόνων.
Αν και στην αρχή δυσκολεύεται, ο ηλικιωμένος παίρνει δύναμη κοιτάζοντας μια φωτογραφία, την οποία οι θεατές δε μπορούν να δουν.