Η μέρα γύρισε, ο χρόνος άλλαξε, και εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς αντίκρισαν μια έκπληξη. Έναν πρωτοχρονιάτικο μποναμά 5€ που χρέωσε η τράπεζα για… πάγιο τέλος Winbank!

Σύμφωνα με την ένδειξη που αντίκρισαν όσοι κάνουν χρήση του Winbank (της πλατφόρμας e-banking της Πειραιώς, δηλαδή, για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και τις online πληρωμές) το πενταύερο ήταν προμήθεια για την χρήση της εφαρμογής! 

Αυτό, φυσικά, προκάλεσε- και δικαίως- πληθώρα παραπόνων και αρνητικών σχολίων από όσους διατηρούν λογαριασμό στην συγκεκριμένη τράπεζα.
Το τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας έσπασε, καθώς χιλιάδες συνδρομητές πελάτες προσπαθούσαν να μάθουν περί τίνος πρόκειται, με τον αυτόματο τηλεφωνητή να αδυνατεί να ανταποκριθεί  ενώ και η εξυπηρέτηση πελατών λόγω της των αδειών ήταν ελλιπής.

Και να σκεφτεί κανείς ότι πολύ πρόσφατα  έγινε μεγάλη συζήτηση για τις χρεώσεις των τραπεζών με τα πιστωτικά ιδρύματα αλλά και την  κυβέρνηση να δεσμεύονται ότι θα σταματήσουν  τις δυσάρεστες εκπλήξεις.