Πρόκειται για τρόφιμα πλούσια σε βιταμίνη D

Έτσι, αυτές οι 12 τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη D, οι οποίες δεν πρέπει να λείπουν από την καθημερινή διατροφή μας αυτή την εποχή.

Στρείδια: Δεν είναι απλά μία απολαυστική επιλογ, είναι μια πολύ ωφέλιμη τροφή, με μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη D.

Λιπαρά ψάρια:Ο σολομός και ο τόνος είναι εξαιρετικές πηγές βιταμίνης D, είτε πρόκειται για φρέσκο ψάρι είτε για κονσέρβα.

Τόφου: Το αγαπημένο «τυρί» των vegetarians και vegans εμπλουτίζεται συχνά με βιταμίνη D..

Μανιτάρια: Τα μανιτάρια είναι το μόνο λαχανικό που μπορεί να παράγει βιταμίνη D. Ειδικά τα άγρια μανιτάρια, που έχουν εκτεθεί στο φως του ήλιου έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη D.

Γαλακτοκομικά ενισχυμένα με βιταμίνη D: Όπως γιαούρτι και τυρί, από ζωικό ή φυτικό γάλα.

Αβγά: Τα αβγά είναι από τις πιο ωφέλιμες τροφές, αλλά ειδικά ο κρόκος τους είναι πλούσιος σε βιταμίνη D.

Μαργαρίνη:Το αγαπημένο σου άλειμμα για τις φρυγανιές σου προσφέρει και βιταμίνη D, εκτός από ωραία γεύση.

Δημητριακά πρωινού:Μερικά δημητριακά πρωινού είναι εμπλουτισμένα και με βιταμίνη D. Μπορείτε να δείτε ποια διαβάζοντας τα θρεπτικά συστατικά που αναγράφονται στη συσκευασία τους.

Αλλαντικά: Κάποια αλλαντικά, όπως το χοιρινό και το μοσχαρίσιο σαλάμι ή η μορταδέλα Bologna.

Χυμοί εμπλουτισμένοι με βιταμίνη D: Θα πρέπει να είσαστε ιδιαίτερα προσεχτικοί και να μην υπερβάλλετε στην κατανάλωση τους
συσκευασμένους χυμούς που περιέχουν ζάχαρη.

Μοσχαρίσιο συκώτι:Το μοσχαρίσιο συκώτι είναι μία εξαιρετική πηγή βιταμίνης D, ενώ από την έχει λιγότερες θερμίδες από μία μπριζόλα, άρα θεωρείται καλύτερη επιλογή.

Χοιρινό κρέας:Το χοιρινό γενικά είναι τροφή πλούσια σε βιταμίνη D, ωστόσο κάποιες κοπές του κρέατος, όπως τα παϊδάκια (spareribs) έχουν μεγαλύτερη συγκέντρωση.